Greenely växlar upp

av Admin

Det gröna innovativa elbolaget som vill ge svensken makten över elen växer. Tillströmningen av nya kunder är starkare än någonsin tidigare. För att möta behovet har bolaget redan nu förstärkt kundservice-avdelningen med över 300 procent, en siffra som kommer öka ytterligare innan året är slut.

Greenely som är innovativa utmanare i el-branschen upplever ett enormt intresse från gemene man att kunna spara pengar på den elmarknaden som råder. Det har varit ett enormt intresse från svenskarna att ansluta sig till den digitala utmanaren. För att möta det enorma intresset och tillgodose kundens bästa har Greenely tredubblad bemanningen av kundtjänst samt planerar nya tjänster för att ytterligare stärka kundupplevelsen.

– Det har gått väldigt fort, men vi som bolag är snabbfotade. När elpriserna sköt i höjden så kom också den ökade efterfrågan på oss som bolag. Vi har märkt av ett enormt tryck från våra kunder, som vi vill värna om, då vi strävar efter att bli det elbolaget som har den bästa kundupplevelsen. Vi har därför utökat vår kundtjänst markant. Som det ser ut nu kommer vi behöva anställa resurser löpande, säger Tanmoy, VD och medgrundare av Greenely.

FLER ARTIKLAR ATT LÄSA...